søndag 25. mars 2012

Apropos kunst..

JEG VAR PÅ en antikkmesse i dag og lot meg inspirere av kunsten der. Det første jeg kom over var  en frimerkesamling, -hvor jeg ble stående en stund! :P  Så utrolig mye fint å se der! 
(Det var selvsagt mye mer forskjellig typer design på de enn hva som er vist her! Og fra flere land.)





DET NESTE JEG kom over med undring var denne samlingen. Først så ser de ut som vanlige pyntegjenstander... men ved neste blikk så kan en se at de er mer. Jeg husker ikke hva  han heter men han som lagde disse var dansk og etter at han var ferdig med å lage disse så ødela han formene de ble støpte i. Det ble ikke produsert mange av disse, derfor også en fin pris.  Damen nedenfor koster vist over 7000,- 









Dukker fra krigens dager.  

Spesielt sinna han som står siden av han i militærunniformen... 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar